Isnin, 6 Jun 2011

KAEDAH MOKHDAR


KAEDAH MOKHDAR ??
pekebende plak nie ea ? utk pengetahuan korang . ni laa kaedah yg mengasah minda supaya lebih peka , cepat , pntas , ligat , dan seangkatan dgn nye . kaedah nih mggunakan bhsa nombor , oke . actually sumpah aku mls nk tergkan coz aku still dlm mood KEPENATAN ! harap maaf . sgala kesulitan amat dikesali . ngeh . ngeh

Kaedah Mokhdar mcm kem la lebih kurg coz kena stay kat Resort slama sminggu . best ? aku bukan nk spoil kan cerite la en . tp MMG X BEST ! ngeh ngeh . aku mengade ngade ?? bukan ape . korang try la bygkan kan resort dia terletak di tgh2 country home rawang yg mmg sah xde ape2 yg menarik mahupon ombak laut yg mengasyikkan ataupon sungai yg mengalir deras ( A.Samad Said mai dah , mai dah ) . .ape yg ade just KOLAM RENANG yg klau nak berenang kena baya rm 5 sorang . ceh . mahal berapi . stakat kolam reng yg ade patung ikan and kure2 tuh pikir gempak sg arh ? ceh . puihh ! hahaha . but stakat KOLAM renang uh aku wat x heran jee . sape yg jakun jelah yg nak sgt mndi kt kolam tuh . HAHAHA . ( sorry , mulot i byk insurans ) kuakua . anyway klau aku nk sgt mndi kolam. aku leh brenang slama mna yg aku suke and free of charge kat umah kakak aku . kan SIS IDA kan ? aku p lepak umah hg and bawak segerombolan membe mmbe aku nnt k ? ngeh ngeh .


oke . nak bebel or komplain ape2 pon . kite snap pic tepi kolam yg kunun2 nye 10 star nih k. HAHAHA ( perli terlebey pekat )


oke . sekalian, nih la mmbe2 aku time kat sane . ewwaah . perempuan melayu second terakhir la katekan, yg paling akhir Iera Naziera . kahkah .


sebelum sesi kelas bermula . mari kite same2 mmbace doa mnuntut ilmu . eh , eh ! sbelum tuh kite snap snup snep pic dlu k . . cenyum2 . ngeh ngeh

bile ngh kusyuk owg depan dok bg ceramah then tgn aku gatal2 snap2 pic nih mknenye , minda aku dah terlebih tajam untuk di asah . HAHA . actually aku time nih MENGANTOK TAHAP CIPAN wei . . mana xnya . pagi2 dah kena bgon . wat gitu , wat gini . dh are tido lewat coz kena menari OPEN BANANA , SIFIR SIPUT , LAGU MONYET . .lagu2 dia mmg bodoh . tp bile lagi korang boley bodohkan diri korang kan ? hahahaha .



HAMEK KAU ! tido tros ! kan aku dah kate p0nat menari lagu monyet semalm . hihihihi . Iera Naziera plajar cemerlang . wlupon kepenatannya TERSERLAH , beliau tidak tdo smasa wktu belajar ( kenyataan ini tipu smata mata , beliau dilaporkan tido slama setengah jam persamaan 30 minit semasa kelas LAN LAN KU KA KA NAP dijalankan ) harap maklum . hahaha . ranncakk . .
bismillahirohmanirohim. . .YA ALLAH , permudahkan lah bg ku untuk menerima ilmu LA LAN KU KA KA NAP nih . payah bona nk mengingatnya . HAHA . dan yang paling penting . . YA ALLAH , Tolg perceptkan kem nih . AKU NAK BALIK !!!!!! hahaha

Ape yg x best just kemudahan yg terdapt di resort nih . just that oke . bab ilmu , persahabatan ? mmg TERBAIKK wookkk ! mmberi seribu satu dua dan tiga kenangan kepada pelajar2 yg mnyertai Kursus Kaedah Mokhdar nih .:P terima kasih kami ucapkan kpda tnga pengajar abg izham , kak Bal , kakak2 FC , and Abg2 FC yg tidak jemu2 mmbuat lawak bodoh yg sememgnye bodoh . hahahaha . untuk FC dato' tolg berhnti maen laser semasa kelas dijalankan . sekian . hehehe .

nih antara gmba2 kenangan
segerombolan aweks .
mama ! i want to go home rightnow ! haha


 ewah , ewah . awek ! nak nombo buley ? hihi

awek paling HOT kat kem MOKHDAR . hahaha


yeah ! kakak paling mnjee . ehem ! hehe

3 ulasan:

  1. 111854 5166331686 e951 508x :)
    7636 914 A^^ ^1 x6 122, 4963 41661763 !

    p/s kalau tak dapat jawab ni, sila berlatih lagi yee. senang beno ni.

    BalasPadam
  2. 1/16 1/16 1/16 000000 4 416 18 d: -

    BalasPadam
  3. Seems like you're (kinda) new to this method as of 2011, now is 2013. I want you to take a look at my blog post here regarding Mokhdar Method. At the time I was writing, I've forgotten some of tips, perhaps you can leave a comment in there saying which one is incorrect. I wanna improve it. Thanks.

    http://aimanbaharum.blogspot.com/2011/12/kaedah-mokhdar.html

    BalasPadam