Rabu, 29 Jun 2011

NAZIERA GILA LENSA PUNYAA CERITA ~ yaa sememangya KOSONG !



KOSONG !
Ye . .sememangnye kosong ! ataupun dlm bhsa inggerisnye EMPTY ! dalm bhasa jepunnyee . ..CEH , p cari kat GOOGLE TRANSLATE la woii . haduii . hakhak .
Kosong yang nak aku cerita kali nih , bukanlah KOTAK , TIN mahupun AIR KOSONG. Tp kosong kali nih melambangkan kehidupan aku yg kini aku raseekan SEOLAH olah KOSONG !!
( penulis mmg suke cakap KOSONG-wartawan )
Hahaha .

Kadang2 aku sembang ngn mmbe2 aku bukan maen riuh , kecoh diselitkan dgn lawak2 yang semmgnye bodoh . kire kalau bab sembang2 ahli mesyuarat tingkap nie , confirm aku akan jd perhatian . al-mklumlah Iera Naziera kalau nak ceritaa mmg nk tip top jee ! ngeh ngeh . walaupun nmpk cam aku cool , relax time smbg2 nih but actually. ...jiwa...aku ulang lg skali , jiwa ! jiwa ! jiwa aku KOSONG !!
( penulis xhabes habes dgn KOSONG dia )

Seolah olah jasad aku jee ade kat situ , tp ROH aku trtggal kat rumah . perghh ! gempakkan ? haha . ermm . sekarang . aku byk diamm . aku cume ckp bile aku rsa perlu..dulu , aku mcj ngn mmbe2 memanjg. 3-4 ribuu mcj dlm mase dua,tiga mggu , tuh perkara biase . sekarang ? 43 mcj dlm inbox aku still xreply . aku biakan . aku tuka 6be fone laen , bia xde sape dpt cari aku lagii . biar !! walaupun sbnrnyee aku sunyi sgt2 !
( 43 mcj . puihh ! bajet hot penulis nih )


Pernah aku dok tepi katil smbil piker bile DUNIA KEJAM nih akan berakhir . BILE ?? BILE ?? bile KIAMAT LA BODOH ! jawb otak aku yg tetibe pndai mnjwb soalan cepu mas . bile aku tersedar rupe2nyee dah hmpir sejam aku mengelamun bile dunia kejam nih akan berakhir . BODOH KAN ???
( asal tepi katil ? nape tak atas katil ?-wartawan)


Tiba2 aku terpandang botol CLOROX tepi bilik aku . aku perhati dgn penuh KUSYUK . lagi kusyuk dr aku SOLAT td ! ngeh ngeh . aku cepat2 amek botol CLOROX uh , bukak botol uh and sepantas kilat aku tuang dlm mulot aku . . .xxxxxx . . otak aku yg tgh kusut nih seolah olah berhnti berfungsi . jantung aku mcm dah berhentii berdegup lg .aku berpeluh peluh . . fuhh . dah habes rupenye CLOROX uh . PUIHH ! wat suspen jee . hahaha

( pembetulan , penulis hanya memndg botol CLOROX itu sahaja . yg sterusnya hya AUTA semate mate , al.mklumlh . penulis kalau critee mmg nak TIP TOP je keje . haha – wartawan )


ANYWAY , PLEASE . jgn tya kenape aku jd cmnie . coz aku sndri pon xdpt jwpn yg tept . apa yg pasti aku akn dektkan diri dgn ALLAH .SWT supaya hati aku jd tenang .

IM REPEAT AGAIN . don’t ask me why . and stop PRETEND that u care ABOUT ME !!!!

( harap maaf , pnulis mengalami tekanan jiwa yg amat kritikal . sila sedekahkan al.fatihah supaya bliau cpt smbuh ~ )


Tiada ulasan:

Catat Ulasan