Ahad, 26 Jun 2011

NAZIERA GILA LENSA PUNYAA CERITA ~



NAZIERA GILA LENSA PUNYA CERITA ~
Assalamualaikum , salam sejahtera and salam satu dunia . ehem . Blog I world wide oke ! (puiihh ! gila prasan si naziera nih ! ) hahaha . Sudah lma aku xmrapuu dlm blog kesayangan aku yg tip top nie ! ( pnulis prasan tiptop ).Ngeh ngeh . Btw MINTAK AMPUN kepada smua followers sbb dah lma aku x MENG-UPDATEKAN blog aku yg tiptop nie ! ( pnulis prasan tip top lagii ! )

Aku start memblogging semula slepas tidak TAHAN di MAKI hamun di FB . haha . ade yang IM aku kat FB “ woii ! asyik FB jee .bile nk update blog kau ha ??” amboii . smpai begituu skali yer . ade lagi trok . “ minah oii , kalau mls nk update blog tgn tuh jgn la gatal2 nak wat blog yer”
Walaupun ayat si pghantar2 td agak “LANCAU” aku memaafkan mereka dan menyalahkan diri aku sndiri . HAHAHA.


Ceh ! mcm laa..blambak sgt followers aku . ngeh ngeh. Nak kate critee aku best . aku rase biase je der . Mybe best sgt la kot tuu yg dorang tergedik2 , tertggu2 nak baca . hahaha . BTW , THX k kerana MENYAPORT PORT blog IERA NAZIERA yg “ biase-biase jee ni” hehe.
Oke . sekarang nih aku nak mnjawb sgale isu-isu terhangat ( hangat hangit la sgt. . .) . sbelum tuu mari beramai ramai kite mncuci mate mlihat gmbaqq Iera Naziera yg smemangnye GILA LENSA ! haha . Kalau agak2 mate tuh dah nk bute mlihat gelagat Naziera yg TERLEBEY POYO “ sila titiskan mate anda dgn Clorox ..woii !! silap2 EYEMO ye  EYEMO!! haha”





TUDIAA tudiaa dia maii dahh dia maii dahh . hahaha . my mom said to me " gambaq hang pakai spek sbijik cam ber0k tua " hahaha . rancak kan mak aku ? haha . mmg betol pon . ngeh ngeh . actually my mom jealous ! just that . HAHA .



oke . dah2 . byk sgt gamba yg POYO2 takot korang bute ! ngeh ngeh . actually tujuan aku menayangkan gmba2 yg gile2 nih adalah igin mnjawb sgale gosip2 . .ceceh gosip kunun . HAHA . gossip yg kunun2 nyee aku sebok ngn photoshoot larh apela . haduiii . wei !! agak2 la doe photoshoot . muke aku pon cam TEMBOK skolah !. ade hati nak jd model photosht la hapelaa. .haha ( tuhan suke kite mrndah diri ) :P hehe . oke . sebenarnyeeeeeeee . .nih dalam bilik aku . xde mengena pon ngn studio ke hape . kowang pikir aku YUNA ke ape nak ade2 photosht la , studio la. haha . so . STOP asking me "katmane" oke ? ngeh ngeh . and . untok sape2 yg nak bntuan aku tok edit pic . just sent ur pic at my FB k . :) then . upah . kitee bincang laen . muahahaha . bye <3

4 ulasan:

  1. cantik gambar.! nice :)


    visit my blog yea dear.. :) http://ekinsapphire.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Amboiii ! bukan maen LAWA anak hashim kita !! WOIC ! kenal aku x ! follow kau jgak DER , WAKAKA ,

    BalasPadam
  3. wei. untung la muka cantik. boleh pose kalah model. mai blog aku. toink toink

    BalasPadam